Absolutorium dla Zarządu, czyli krajobraz po walnym zebraniu sprawozdawczym

Minęła właśnie pierwsza rocznica wyboru nowego Zarządu Orła Myślenice, który na piątkowym walnym zebraniu sprawozdawczym za rok 2015 przedstawił obecną sytuację klubu we wszystkich płaszczyznach swojej działalności. Nie było problemów z otrzymaniem absolutorium. W dodatku jakość przedstawienia faktów, prezentacji multimedialnych i przygotowanych wypowiedzi członków Zarządu zasługuje na szczególne wyróżnienie. Z takimi działaczami przyszłość naszego klubu klaruje się w kolorowych barwach.

Już podczas ubiegłorocznych wyborów nowo wybrany Zarząd w osobie wiceprezesa do spraw sportowych Wojciecha Cichonia przedstawiał cztery główne płaszczyzny działalności, gdzie liczył się na pierwszym miejscu sport, ale także odpowiednia infrastruktura, promocja i marketing, a także sprawnie pozyskiwane i rozdysponowane finanse. Efektów pracy nie trzeba długo szukać - dziś mamy setki zawodników w klubie oraz szkółce piłkarskiej Orliki Myślenice, osiągamy sukcesy sportowe, w klubie pracują wykwalifikowani fachowcy z europejskimi licencjami, klub jest domeną społecznościową w naszym regionie, działa w różnych płaszczyznach, dobrze się reklamuje i pozyskuje sponsorów, dzięki którym stwarza jak najlepsze warunki infrastrukturalne i szkoleniowe do pracy z dziećmi i młodzieżą.

Prezentacja multimedialna wyświetlana podczas zebrania sprawozdawczego przedstawiała wszystkie przychody i wydatki klubu. Sukcesem Zarządu jest odpowiedzialne zarządzanie i planowanie, dzięki czemu Orzeł Myślenice nie ma żadnych długów, a każda złotówka została rozsądnie rozdysponowana. Plany na przyszłość są ambitne, ale kluczowymi słowami w tej gestii jest fakt, że Zarząd Orła dąży do tego, aby klub był najlepiej zorganizowanym w powiecie myślenickim i uparcie do tego dąży.

Orzeł podpisał już umowy partnerskie z firmami SportTiw i Kochland, a na tym nie zamierza poprzestawać. Najbliższe plany promocyjne to nowe szaliki i koszulki dla kibiców, których projekty mogliśmy zobaczyć w prezentacji. Niebawem zobaczymy także nowe odcinki TurboOrła cieszącego się wielkim poklaskiem, klub nie będzie zwalniał w rozwoju reklamy i promowania klubu w mediach społecznościowych, a sponsorzy mają zapewnione ciekawe warunki do zareklamowania swojej firmy na klubowych obiektach czy stronie internetowej. 

Inwestycja w infrastrukturę klubowych budynków i obiektów również jest odpowiednio zaplanowana, a pewne kroki w celu podniesienia standardów już zostały wykonane. Niebawem ruszy montaż piłkochwytów w celu ogrodzenia dodatkowego boiska treningowego, remontu wymagają również istniejące "łapacze" na boisku głównym. W tym roku wybudowana zostanie zewnętrzna klatka schodowa do budynku numer 2, aby wykorzystać powierzchnie na poddaszu. Już teraz wyremontowane zostało natomiast pomieszczenie magazynowe, a także szatnia dla sędziów. W okresie wiosenno-jesiennym na pierwszy plan wysuwają się ponadto prace nad jak najlepszym stanem muraw na klubowych obiektach, co przedstawiał Zarząd w swojej działalności.

Doczekamy się również tablicy świetlnej na naszym stadionie, odpowiedniego sprzętu oraz stadionowej infrastruktury, która będzie wizytówką Orła Myślenice podczas meczów mistrzowskich. Oczywiście wszystko stopniowo będzie realizowane w czasie, głównym celem jest stworzenie jak najlepszych warunków szkoleniowych dla dzieci i młodzieży, którzy z czasem stanowić będą o sile pierwszej drużyny. Pozaboiskowa działalność Zarządu ma za zadanie trafiać do jak największej liczby odbiorców i potencjalnych sponsorów i kibiców, dzięki czemu Orzeł Myślenice stanie się wizytówką Myślenic i całej okolicy.